-
11.06.2015
Jedynym minusem jest odległość do serwisu.
-
11.06.2015
Tak jak wspomniałem, moja ocena wynika z wysokiej jakości obsługi klienta,a stosunkowo niskiej ceny.
-
08.06.2015
Jest to serwis w pełni profesjonalny .
-
03.06.2015
wzorowa obsluga
-
29.05.2015
korzystałem już przy pierwszym samochodzie
-
29.05.2015
Miła obsługa
-
27.05.2015
Sposób obsługi Klienta na najwyższym poziomie powoduje, ze wizyta w serwisie chociaż konieczna, jest przyjemnością.
-
21.05.2015
Serwis w Świdnicy w/g mnie jest godnym polecenia, ponieważ w momencie gdy z samochodem coś się dzieje, można do nich zadzwonić i przez telefon dochodzić możliwej przyczyny usterki. Ponadto można umówić wizytę z przystępnym terminem oczekiwania. Miła obsługa potrafi mniej więcej określić ceny i koszt usług. Jest tam bardzo czysto, Szybka obsługa i solidni mechanicy.
-
18.05.2015
fachowa i miła obsługa, duża wiedza mechaników i doradcy serwisowego, czystość i przestronność salonu i serwisu. U tego dealera czas mija szybko i wesoło.
-
18.05.2015
Mam pełne zaufanie do serwisu Honda Grudziński w Świdnicy. Na wszelkie przeglądy i z każdą drobną usterką czy pytaniem (choć było ich niewiele) jeżdżę do Świdnicy ponad 50 km, choć po drodze mijam inny serwis Honda.
-
07.05.2015
Ponieważ, jest to druga Honda zakupiona u tego dealera i jestem zadowolony z współpracy.
-
26.04.2015
Posiadam auto marki Honda i dlatego korzystam z serwisu Hondy.
-
22.04.2015
Auto Honda - serwis Honda.
-
22.04.2015
Swoją Hondę zawsze serwisuję w ASO, ze względu na profesjonalizm usług i kompetencję obsługi oraz konkurencyjne, rynkowe ceny.
-
20.04.2015
Obsługa w serwisie jest bardzo profesjonalna i rzetelna.Pracują tam bardzo mili i życzliwi ludzie.
-
20.04.2015
Polecony przez znajomych
-
08.04.2015
Jestem przekonany, że tylko dzięki doświadczeniu mechaników i pracowników serwisu utrzymam niezawodność swojego samochodu.
-
08.04.2015
Ponieważ u tego dealera kupiłem samochód jako nowy i tam chcę go serwisować.
-
23.03.2015
Mam zaufanie do autoryzowanego dealera
-
23.03.2015
Profesjonalizm pewnosc obslugi